Vykroj sa z davu zaznie po prvýkrát počas MS 2011 IIHF

20.04.2011

ÚĽUV aj tento rok ponúka jednotný komunikačný koncept. Vykroj sa z davu, tak znie slogan, ktorý sa pohráva so slovom kroj, ale predovšetkým povzbudzuje k originalite, ktorá využíva bohatosť slovenských tradícií a remeselných postupov.

Po minuloročnej spomienke 65. rokov od založenia Ústredia ľudovej umeleckej výroby (ÚĽUV), prichádza myšlienka kroja, ako jedinečného spôsobu určenia vlastnej identity v globalizovanom svete. Na podujatiach, výstavách, osvetových a edukačných projektoch ÚĽUV už tradične komunikuje jednotnú myšlienku, ktorá sa vinie všetkými aktivitami. rnrnJedným z elementov kampane Vykroj sa z davu je vizuál, ktorý vznikol pri príležitosti nadchádzajúcich Majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji. Vizuál v sebe spája prvok tradičnej slovenskej modrotlačovej techniky aplikovanej na drese známeho slovenského hokejistu Jerguša Baču. Pod kreatívu sa podpísali poslucháči Ústavu dizajnu Fakulty architektúry STU združení v projekte Reštart. rnrnFenomén kroja bude ÚĽUV komunikovať počas celého roka, či už na prebiehajúcej výstave textilnej a odevnej dizajnérky Ľubice Poncik, na pripravovanej slovensko – nórskej výstave, ale najmä počas festivalu Slovensko v Bratislave v auguste tohto roku.rn

« Späť