RUD číslo 2 /2009 je už v ponuke

18.06.2009

Silná značka - tak sa nazýva jeden z príspevkov v druhom čísle časopisu RUD z júna 2009. Autor Jozef Lenhart sa v ňom zamýšľa nad premenlivosťou našich postojov, aké záujímame vo všeobecnosti k výrobkom tradičného remesla a k dielam ľudových umelcov. Silu obchodnej značky ÚĽUV charakterizuje najlepšie slovné spojenie moderná tradícia.  Umeleckého remesla ako fenoménu doby sa týkajú viaceré články v magazíne ...

Vyberáme z obsahu Remeslo, umenie, dizajn - č. 4 / 2008

ÚĽUV je Slovensko /rozhovor s generálnym riaditeľom ÚĽUV Milanom Beljakom
Peter Šugár: Ako starí majstri…/o dizajne Michala Hanulu z Ružomberka/
Štefan Oriško: 20 rokov keramického sympózia v Lučenci
Sabina Jankovičová: Cena Galérie NOVA za sklo 2009
Želmíra Šípková: Rudolf Gontko – cesty k svoru
Jozef Lenhart: Alena Rybáriková o kroji z rôznych strán
Katarína Holbová: Súťažná výstava kraslíc v Trebišove

Viac o obsahu RUD 2/2009

« Späť